יום שני, 15 בפברואר 2010

היה מדהים לפגוש את חברות המועדון ביום המשפחה! מחכה לראותכן מחר...

אני נשבעת שאני עוד רגע נכנסת למיטה לישון.
אבל רגע לפני...
היום התחילו אירועי יום המשפחה
בשעה 10:00 התחיל גל של אמהות עם עגלות ותינוקות עם מוצצים (וגם כאלו שלא) לזרום למתחם שארגנו


היה שם מתחם ג'ימבורי, מתחם הנקה, מתחם החתלה, יועצות ליווי התפתחותי, סדנאות, דוכני מכירה מדליקים, מבצעים מיוחדים למוצרי תינוקות בסופר פארם ועוד המון הפתעות.


מחר בשעה 19:00 תתקיים ההגרלה של
כיסא בטיחות RECARO בשווי 2,500 ש"ח,
טיולון SILVER CROSS מתנת מי בייבי ירכא שאגב מצטרפים אלינו בקרוב ויעניקו הנחה קבועה לחברות המועדון,
יציקת כף יד/רגל של התינוק מוזהבת או כסופה מתנת EDKITO KIDS
מנשא שרון דרור מתנת המנשא הנכון- שגם נמצאת באירוע להסביר ולהדריך איך ומה כדאי בתחום המנשאים
ושובר לבגדים לאמהות מתנת IMAHOT



יש בנות שאני כבר מכירה מהאירועים וזה כל כך כיף לפגוש אותן שוב. יש בזה משהו מרגיע עבורי עם כל ההתרגשות של האירוע לראות פנים מוכרים ומאירים,
אנחנו אומנם לא ממש מכירות אבל השותפות הזו - מספיק לה גם רגעים קטנים של חסד וחיוכים גדולים של הבנה והנאה


אני רוצה להודות לכל חברות המועדון שבאו
ולהזכיר לכולן שמחר זה היום האחרון
בואו ותפגשו אותנו בדוכן שלנו, אל תשכחו להירשם להגרלה המדהימה וגם לקבל שקית הפתעות!


ובאמת, שווה לקחת רגע ולהגיד תודה על המשפחה
תודה על הבריאות, תודה על ההזדמנות, תודה שיש לנו ראשים קטנים ומתוקים לנשק אותם לפני השינה...


אז עכשיו אגש לנשק את שתי הקטנות שלי ואתן יכולות ליהנות בינתיים מקצת תמונות...
לילה טוב לכולן!


רוני


והנה כמה תמונות מהכיף שעשינו היום, יום א'...



--------------------------------------------------------------------------------


http://www.imaclub.co.il/

אין תגובות: