יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

מוצרי תינוקות יד שניה

לכולנו יש שקיות ומגירות של מוצרי תינוקות, בגדי תינוקות ועוד חפצים שונים ומשונים שאספנו בחדווה ועכשיו אין לנו מושג מה לעשות עם זה.
חלק מעבירים לחברות ומכרים, חלק תורמים, חלק שומרים למזכרת ועם כל השאר חושבים - מה לעשות עם זה עכשיו??

פגשתי את שרית, שהקימה את "מעגלים - מוצרי תינוקות וילדים יד שניה".
שרית, אמא ל 4 ילדים כבר הרבה מאוד זמן, מספרת שהייתה לקוחה מצטיינת של מיטב הרשתות והחנויות בתחום התינוקות והילדים. אבל עם כל ילד שנולד, כמות הפריטים שנאספו ונצברו וחסמו את כל הבית היתה מטורפת !! וכולם במצב נפלא, טובים ושמישים – כמו חדש!
נכון גם אתם מרגישים ככה לפעמים? מצד אחד הבית מלא בפריטים מעולים ומיותמים ומצד שני אם כבר מתחשק לחדש (זה בשביל הילד....) אז למה לשלם כל כך הרבה, הרי ממילא מהר מאוד הפריט יצטרף לאחיו 'הטובים והמיותמים'.

ונשאלת השאלה – איפה לאחסן את כל הדברים הנפלאים האלה ובעצם למה לא לנסות למכור אותם, אולי אפשר להרוויח כמה גרושים... ולמה לקנות חדש אם אפשר למחזר....
סבתות וסבים טריים – אתם כל כך רוצים לארח את הנכדים ואפילו לשמור עליהם בסופש כדי שאמא ואבא יסעו לצימר לנוח קצת... וגם לכם כבר אין חשק להוציא כל כך הרבה כסף על כל המוצרים שאתם רוצים שיהיו גם לכם בבית??...
כך נולד הרעיון ועימו החל התהליך – הקמת חנות יד שניה למוצרי תינוקות וילדים. כמו כל הריון ארוך ומתיש שרית התבשלה כמעט שנה ולבסוף נולדה החנות 'הקטנה והמטריפה' בחצר ביתה במושב בניה.
את כל המוצרים ניתן גם להזמין טלפונית או דרך אתר מעגלים.
בחנות תוכלו למצוא פריטים החל ממשאבות הנקה ועד לצעצועים, עגלות, עגלולים, בגדי תינוקות, בגדי ילדים, עודפים, ריהוט ועוד המון פריטים נפלאים, שמורים, כמו חדש!!

אז לכל מי שחושב/ת האם כדאי לקנות יד שניה לתינוקות וילדים -
תקפצו לביקור בחנות/באתר מעגלים ותחליטו בעצמכם :-)

לחברות מועדון אמא הרוכשות עגלול: 50 ש"ח הנחה / סדין נוסף מתנה.

אין תגובות: