יום רביעי, 19 בינואר 2011

מוצרי תינוקות בהנחה, עגלות, מנשא, עריסה לתינוק ועוד...

כי מגיע לתינוק/ת שלך הטוב (והחסכוני) ביותר
תמיד נרצה את מה  שאין לנו.
גם אם יש לנו – נרצה אחר, טוב יותר, יפה יותר, יקר יותר, נח יותר וכו'..

אמא כותבת: אורנה מלכי לבנה


תינוקות, מה לעשות באים בחבילות – חבילות לידה. בזמן קצר, בעיקר אם מדובר בהריון ראשון, אנחנו נזקקים לרכישות גדולות מאוד. ההתרגשות הגדולה ואולי גם טמטמת ההריון (מחלה פסיכוסומטית נפוצה בקרב נשים בהריון, הגורמת לחשיבה והתנהגות חסרת לוגיקה), גורמת לנו לפנטז על הקן החם והמקסים שנכין לתינוקנו. תמיד נחלום על הכי הכי. הכי:________ (השלימי את החסר). כך למשל מתוודעים ההורים הצעירים מיד לאחר הלידה, לעובדה כי יש דברים שניתן היה לוותר עליהם או לחסוך אותם... (מי למשל צריך מחמם מגבונים?!).

עזבו את מחמם המגבונים. (אם בחסכון עסקינן מה רע במים זורמים לניקוי ישבנו/ה של הנסיך/ה?) יאללה להמשיך.

אם נניח את טמטמת ההריון בצד ונחשוב לרגע, וגם נעשה סקר שוק קטן. ניווכח כי יש אלטרנטיבות שפויות, איכותיות ומאוד משתלמות לכל מוצרי התינוקות שנרצה.

במקרה שלי, למשל בהריון הראשון, ירדתי מהאולימפוס, כאשר פרסה לפני משפחתי המורחבת את שלל הציוד המדהים שהשאירו התינוקות שגדלו (רשמי – חסרון נוסף – להיתקע עם הכל אח"כ), מוצרי תינוקות, שאגב, הייתי חולמת שיהיה לי משלי, אבל איך נאמר – לא בר מימוש תקציבי.
פערתי עיניים: מיטת תינוק יוקרתית, עגלות של שני מותגים (רק לבחור), ציוד ראשוני בגדים מדהימים מחו"ל במצב מעולה, ועוד. נראה לי שהבנו את הנקודה. קניתי שידה תואמת, ציוד נלווה בקטנה, וזהו!


אז אם אין לך אפשרות, או משפחה שתנדב את ציודה לך, אם זו האג'נדה שלך, או שאת צריכה להשלים חסרים מבלי לקרוע את הכיס, קבלי מספר רעיונות לטוב והמשתלם ביותר.

עגלות:


קונספט חדשני ומדהים בישראל. השכרה או ליסינג של עגלות תינוק פרימיום חדשות. רק לבחור את הטובה ביותר ולשלם עליה כ - 50-399 ₪ לחודש. בתום תקופת השכירות ניתן להחזיר את העגלה ולחסוך כ 25% משוויה,  או לשלם את ההפרש שנותר בסכום הגיוני שקל יותר לגיוס, בתקופה פחות לחוצה.
אם חשקתם בעגלת בוגבו, פג פרגו, או מקלרן ואתם רוצים לחסוך, עכשיו זה אפשרי.
בקטגוריה זו תוכלו למצוא את עגליס, החלוצה בתחום השכרת עגלות לתינוקות, שמעניקה הטבה מיוחדת עבור עסקת השכרה/ליסינג לחברות מועדון אמא ומעניקה שירות בפריסה ארצית. אצל עגליס תמצאו מגוון עגלות לתינוק אותן תוכלו להשכיר, כולל עגלת תינוק יוקרתית כמו בוגבו, פג פרגו וכו' וגם עגלות שמחירן נמוך יותר. 

השכרת עריסה לתינוק:
עריסה לתינוק הנה תחליף מצוין למיטת תינוק. יתרונה העיקרי הוא במידותיה המותאמות לתינוקות מגיל לידה, ומעניקות תחושת בטחון. יתרון נוסף המשמעותי להורים אחרי לידה הנו האפשרות לשכנה סמוך למיטת ההורים ולהקל על הלילות בחודשים הראשונים בהם ההורים צריכים להיות זמינים עבור התינוק בכל שעה.
בכל חנות למוצרי תינוקות המציעה הזמנות לידה, ניתן להשכיר עריסה לתינוק סטנדרטית במחיר סביר.
בקטגוריה זו תוכלו למצוא גם את עריסות השחר, המציעה השכרת עריסת תינוק או קנייה של עריסות איכות בטיחותיות עם פונקציות של נענוע, השמעת מוסיקה וכו'...


מנשאים:
מה לעשות מנשא זה כמו אופניים, צריך ללמוד להשתמש, להתרגל וגם להתאים למשתמש ליעילות מרבית. אם נתקעת עם מנשא שאינך מסתדרת עמו (בין אם מדובר במתנה, או בין אם מדובר ברכישה שלך) יש באפשרותך:

    • לעשות עסקת טרייד אין - יד שניה תמורת חדש.
    • לרכוש מנשא מהדגמות, עודפים או יד שניה במחירים מוזלים.
    • להשכיר מנשא.
בקטגוריה זו תוכלו למצוא את אתר המנשאים הישראלי, סאפי, ומעגלים

אפשרויות נוספות:
 
    • השכרת משקל תינוק מקצועי ומדויק הנו שירות חדש הניתן לראשונה בישראל ע"י חברת מדטון, המתמחה במשקלים לצרכים רפואיים. המוצר החיוני שימושי מאוד להורים לפגים ו/או תאומים ושלישיות, הזקוקים למעקב אמין אחרי עליית משקל תינוקם.
    • להצטרף לטרנד האקולוגי התופס תאוצה ופשוט לרכוש מ'יד שניה'. חנויות יד שניה זוכות להתעוררות ומציעות מוצרים באיכות גבוה, ברמת שמישות גבוהה ובמצב מעולה (לעיתים גם מוצרים נדירים וייחודיים). בחנויות אלו גם ניתן לבצע עסקאות טרייד אין. החיסרון – מדובר במלאי משתנה. כאן יש לנו להציע לכם את מעגלים.
    • כל חברה שמכבדת את עצמה מתהדרת באאוטלט – פינה או אפילו חנות ייעודית המציעה ממוצריה במחירים מוזלים מסיבות שונות: קולקציות ישנות, מוצרים מתצוגה, פגמים אסטטיים קלים וכו'. כך למשל מומלץ שתבדקו את האאוטלט למוצרי תינוקות של פופיק יבואנית פג פרגו ומגוון מותגים נוספים.
יש לך רעיונות נוספים? נשמח אם תספרי לנו

אין תגובות: