יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

מה לעשות עם התינוק בחופשת לידה?

אני נזכרת במלוא האהבה בימים של חופשת הלידה שלי. נדמה היה שהזמן עצר מלכת, שכל מה שקיים זה אני והתינוקת שלי.
האמת היא, כשנולד תינוק חדש - כל יום שווה ערך לחודש. קורים בו כל כך הרבה דברים ולא קורה בו כלום...

נכון שבפועל התרוצצו סביבנו לפחות שלושה אנשים בתפקיד מלא (בעלי - קניות דחופות, אמי - בישולים, חמתי - נענועים בזמן שאני מתקלחת ועוד), אבל ממש לא ברור איך הימים רצים במהלך חופשת לידה:
הבוקר מתחיל בהנקה ופליטה והלילה מגיע מיד אחריו בקינוח של הנקה ופליטה.
בין לבין הסתובבתי עם חברות, ביקרתי בני משפחה שלא ראיתי שנים, חרשתי את הרחובות עם עגלה (לפעמים בלי תינוקת בפנים כי היא רצתה מנשא...) והכי הכי נהניתי לנמנם איתה יחד.

בזמן חופשת הלידה שלי, דמיינתי שאזכור כל רגע, כל חיוך, כל תנועה, כל פרצוף מצחיק וכל הברקה...
אבל בפועל, אחרי שתי לידות = שתי חופשות לידה, אני מודה, בצער, שהזיכרון כבר לא מה שהיה.

השבוע נפגשתי עם שירי כבודי אביב, שהיא גם חברת ילדות וגם צלמת הריון ומשפחה וגם אמא לתינוק חייכן ומהמם (וכן, אם את מדברת על תינוקות של חברות שלך - את אובייקטיבית).
היא סיפרה לי על חבילה חדשה שהחליטה להשיק, מתוך המחשבה על הימים המתוקים של חופשת הלידה:

בוקר של כיף, עם התינוק, בסטודיו מהמם, עם קפה ועוגה ששירי אופה (וכן, היא אופה מדהים, אובייקטיבית). בסיום תקבלי סט תמונות מדהימות שלך ושל תינוקך, עם דיסק ואלבום מתנה
וכשהוא יגדל, תראי לו ותגידי:
תראה איזה מהמם היית, תראה איזה שמנמנה אמא הייתה פעם (סליחה, זה הזיכרונות שלי בלבד מתערבבים...) ופתאום כל הזיכרונות, שיהיו כבר רחוקים, יעלו וימתיקו את השיגרה היומית של ילדים גדולים.

הרעיון הזה כל כך מצא חן בעיני, שהחלטתי לשתף אותו כאן. יש רעיונות שעושים לי חשק להיות בחופשת לידה עם תינוק... למרות שקוראי הבלוג הנאמנים -וגם בעלי היקר- יטענו שכל דבר עושה לי חשק לעוד תינוק..

אז אם בא לך, בין טיפת חלב לחוג ליווי התפתחותי, בין הנקה לפליטה,
להעביר בוקר של כיף עם שירי (וכן, באמת אובייקטיבית, כיף להיות איתה...)
ולצאת עם צילומים מקצועיים ומהממים של שניכם -

התקשרי לשירי וקבעי לך דייט עם התינוק
ושיהיה בכיף...

שירי כבודי אביב 054-7634677
www.shirikvodi.co.il

זו לא תמונה שלי... זו תמונה של אמא בחופשת לידה אמיתית שהצטלמה אצל שירי :-)
בחופשת הלידה הבאה שלי מבטיחה להכניס תמונה שלי...

אין תגובות: