יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

תפילה של אם לילדה בכיתה א


בבקשה אלוהים שמור על הילדה שלי.
שתהיה בריאה ושלמה מבפנים ומבחוץ.
שמור על החיוך שלה, על הניצוץ בעיניים.

בבקשה אלוהים שמור על הקטנה שלי
שתדע שהיא אהובה, שהיא הכי בעולם עבורי.
שמור עליה מפני צרות, מפני ילדים רעים.

בבקשה אלוהים עזור לה לבחור את החברים שלה בתבונה
למד אותה לסלוח, לשכוח, לצחוק על עצמה,
למד אותה ללמוד, למד אותה כיצד לקחת את מה שצריך בקלות
ואיך להתייחס לדברים החשובים ברצינות.

בבקשה אלוהים עשה שיהיה לה טוב.
שלא יעליבו אותה, שלא יעשו עליה חרם, שלא יגרמו לה למבוכה.
שהיא תתגבר על הביישנות, ותעמוד זקופה ותדבר בקול חזק.
לא שתצעק. אבל שכן ישמעו את מה שיש לה לומר.

בבקשה שלא ידכאו אותה. שכן יטפחו, ילמדו, יגדלו.
שיתנו לה – המורים, הצוות, החברים. ושילמדו אותה לתת בחזרה.
עזור לה להיות מאושרת.

בבקשה אלוהים שהיא תספר לי מה עובר עליה. שהמילה "כיף" תהיה
רק תחילתו של סיפור ארוך ומפורט. שהיא תדע שאני כאן בשבילה
ובבקשה בבקשה אלוהים – עזור לי לענות לה בחוכמה.

אין תגובות: