יום שני, 20 בספטמבר 2010

קרם רימונים - האם מצאתי את הקרם המתאים??

התראיינתי בשבוע שעבר אצל ענת הראל, הצגתי כמה מוצרים נפלאים שאנחנו, במועדון אמא, ממליצות עליהם ושעליהם יש הנחת חברי מועדון אמא. בין כל ההתרגשות והלחץ מהראיון, ויחד עם העובדה המשמחת שסוף סוף נאלצתי לעשות פן, מניקור-פדיקור, גיליתי מקרוב כמה מהמוצרים הנפלאים, והנה אחד מהם:
קרם רימונים של LAVIDO -
לכבוד התוכנית קיבלתי את הקרם וגם ניסיתי אותו כמובן.
אמא שלי, שלוחצת עליי מגיל 28 להשתמש בקרמים, הייתה מאד מבסוטה כשהיא קיבלה טלפון מבשר: מצאתי!
עד היום, הקרמים שניסיתי, פשוט לא "עשו את זה" לעור שלי. ובמקום להרגיש טוב אחרי מריחת קרם, הרגשתי לא טבעי ולא נוח וגם לעור עצמו לא היה ממש נחמד..
הדבר הראשון ששמתי לב אליו הוא הריח המעולה של הקרם של .Lavido. ריח מרענן ונעים.
על ההבדל האמיתי בין קרמים טבעיים לקרמים אחרים כבר נכתבו ספרים וגם הפעם - המגע לא איכזב וגם העור לא קיבל חצ'קונים של גיל 16 בעקבות השימוש. איזה כיף!
כמה חשוב מה אנחנו בוחרות למרוח על העור שלנו, ועוד יותר מה אנחנו מורחות על התינוקות שלנו.
כאמא, שצברה קילומטרז' בהליכות עם העגלה,שמחתי לגלות שגם כאן חשבו עלינו - קרם רימונים של לבידו מכיל מקדם הגנה 15 ומכיל גם שמן המופק מזרעי הרימון כלומר הוא מגן מפני נזקי השמש (קמטים, כתמים) וגם משקם את רקמת הקולגן - במילים פשוטות, שומר על העור מפני הזדקנות. וכמו שסבתא מרים שלי אומרת: "נו, מה לעשות, את לא נהיית צעירה יותר" :-)
לסיכום -
הריח, המגע, ההגנה מהשמש, והתחושה הנעימה שנשארת כל היום - שווה ומומלץ בחום.
כמובן שיש הנחת מועדון אמא בכל קניה באתר או במרכז המבקרים של לבידו
אז... תהנו!

ולגביי, זה לא שאני מבטיחה להתחיל להיות "אישה אמיתית", אבל לפחות בינתיים, אני גורמת קצת נחת לסבתא ולאמא המטופחות שלי אז הרווח הוא כפול, לא?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מכירה את המוצרים והם מעולים !!