יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

חרדות של שליש אחרון להריון

אוף... משחקת אותה קול?! אבל...

חרדות??  אני???
טוב, נו...
זה לא שאני פולנייה,
או חרדתית במיוחד
זה כנראה ההורמונים...
או מזג האוויר... או...

דווקא לקראת הסוף, דווקא פתאום כשזה סופסוף מתקרב - בא לי להדחיק, לחכות עוד רגע (או עוד כמה חודשים...)
ובאותה הנשימה בא לי להיות כבר אחרי!!!

הנה רשימה מקוצרת של המחשבות שעוברות לי בראש, ואל תשאירי אותי לבד...


אני חוששת ש:
שלא אראה לעולם מה קורה מתחת לפופיק שלי
שהפופיק שלי יתפוצץ
שכפות הרגליים שלי יתנפחו עוד
שאראה את כפות הרגליים שלי
שארגיש בדידות
תפרים... אלוהים, רק שלא יעשו לי תפרים...
שמרוב הכנה ללידה אני אלד באוטו
שמה שאומרים על חזה ועל "שקיות שוקו" יתגלה כנכון
שינשור לי כל השיער
שהקילוגרמים המיותרים ירגישו מספיק נחוצים ואהובים ו...יישארו
שאהיה עייפה...
שהילדה הגדולה שלי תחשוב שאני אוהבת אותה פחות/לא אוהבת אותה
שהילדה הקטנה שלי תהפוך לסנדביץ מתוסבך שיכעס עליי כל החיים
שלא אספיק לקבל אפידורל
שכן אספיק לקבל אפידורל
שירדו לי המים במקום ציבורי (ואיך זה נראה בכלל?!)
שלא אדע איך ללדת
שלא אהיה אמא טובה
שלא אצליח להניק
שבעלי יראה את הלידה, יחשוב שזה נס ויתעלף
שלא אדע שהתחילו לי צירים (יש דבר כזה?)
שלא אעמוד בכאב של הצירים
שאשכח את תיק הלידה בבית
שלא אצליח להחליט על השם הנכון והמתאים
שהעובדה שלא קניתי עדיין כלום תוביל למירוץ קניות מטורף וחסר תקדים
שלא יהיה לי כלום לתינוק כי לא קניתי כלום
שכל האמהות שלי תהיה מלווה בחרדות
שלא אצליח לאהוב את הילד שלי מהרגע הראשון
שאוהב אותו כל כך שהלב שלי לא יוכל להכיל את זה
ש...

יש לך גם חרדות על הלב?
זה המקום לשפוך אותן...

שתהיה לכולנו לידה קלה
והרבה הרבה בריאות ואהבה

ו...בהצלחה!
רוני

4 תגובות:

אביבית אמר/ה...

רוני מקסימה את, כתבת כל כך יפה וגם אני הרגשתי כך בהריון עם תי שיר ואני עוד הייתי בשמירה כל ההריון אז היו מיליוני מחשבות, בהצלחה רוני יקרה...ראיצי אותך הרבה בכפר סבא בפארק בקפה קפה את מתוקה אמיתית.


שוחלת לך המון הצלחה ללידה קלה בטוחה ושלווה.

רוני אמר/ה...

תודה יקירתי :-) שנהיה בריאים ושהכל יעבור בקלות!

אנונימי אמר/ה...

אוי כמה שהכל נכון!
הצחקת אותי מאד על הבוקר :)
ולרשימת החששות לשבוע 38 אוסיף
שבזמן צירים אעשה נזק בלתי הפיך לבן זוגי
שאקלל כל כך הרבה שהילדה שלי תיבהל ולא תרצה לצאת
שהשם היחיד שבחרנו לא יתאים לה
שאני אלד ועדיין ישאלו אותי "נו, את עדיין איתנו??" כי אראה עדיין בהריון
שלא יהיה סקס עוד לעולם...?

לידה קלילה לכולנו! :)

רונית אמר/ה...

את מזכירה לי סיפור שקרה אחרי הלידה הראשונה, ביום הראשון שהשארנו את התינוקת עם סבתא ויצאנו לסיבוב קצר, פגשנו - איך לא - את האקסית המהממת של בעלי והיא שאלה אותי במתיקות: נו, אז מתי את צריכה ללדת??!!

לידה קלה ורק בריאות לכולן!