יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

דמייני שאין לך מה להסתיר...


אתמול נסעתי עם בעלי באוטו
והסתכלתי על עצמי במראה.

אולי זה נשמע לך מובן מאליו אבל בשנים האחרונות
המראה של האוטו משמשת אותי בעיקר
לראות שאף אחד לא רב או נרדם שם מאחורה,

המראה בבית משמשת להרים את הקטנות שיבדקו שהקוקו לשביעות רצונן

והמראה בחדר ההלבשה משמשת עבורי מבדק בחודשים האחרונים של
מצב הבטן שלי והאם היא למעלה או שכבר ירדה...

אבל אתמול הסתכלתי במראה. רגע אחד
על עצמי.
וגיליתי כתם קטן, חדש. בעלי התעקש לקרוא לו נקודת חן
הייתי די מרוצה שהוא עדיין מסוגל למצוא חן בכתמים ובקמטים שלי
אבל אני ידעתי, ידעתי שזהו כתם של גיל או של הריון או של שניהם

אני מקבלת באהבה את השינויים של הגיל, את השינויים שההורות
גרמה וגורמת לגוף שלי. אני גאה בכל סימן שקיבלתי מבנותיי
וגם מההריון של בני העתידי (בע"ה)

אבל אתמול, עם המבט במראה גם גיליתי שנכנסתי לתשיעי,
ואולי זה ההורמונים שהביאו אותי להיזכר בפרסומת של אסתי לאודר -
דמייני שאין לך מה להסתיר

לא אשקר לך (כך מתחילים משפטי שקר כלשהו...)
גם כשהייתי צעירה יותר לא הסתכלתי ממש במראות
עם זאת, אז, באמת לא היה לי מה להסתיר...

והגעתי להחלטה -
גם אם אני לא מהמשתמשות במראה מעבר לנדרש
וגם אם עד היום לא הייתי מהמורחות (קרמים)
אלא מהמנגבות (חומוס, שוקולד ושאר הפתעות)

כמו שהגיל וההריונות מרשים לעצמם לשנות אותי
גם לי מותר לשנות אותם קצת..
להחזיר את השליטה לידיים שלי/לפנים שלי

אז לשבוע הזה יש לי המלצה עם אפשרות לזכות במוצר מתנה!
והיא מיועדת לכל הנשים באשר הן (ולא רק למתחילות כמוני) -
סרום לפנים מבית אסתי לאודר
 idealist even skintone illuminator
לניצחון של כתמי עור, אדמומיות והחזרת הזוהר לפנים









והמלצה אחרונה לקינוח -
הסתכלי במראה, מכף רגל ועד ראש
תני חיוך מלא אושר לעצמך
ודמייני/היזכרי בכל הדברים הטובים שהביאו אותך עד הלום

שיהיה סופשבוע נפלא ושבת שלום

רוני

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מ-ק-ס-ימה!!

וכל מילה בסלע (או בחומוס שמנגבים חח)

רוני אמר/ה...

תודה (עם אייקון של הסמקה)
חחחח:-)