יום שני, 5 ביולי 2010

80% מהנשים לובשות חזיות במידה הלא נכונה, איך תדעי אם את ביניהן?

אני זוכרת כמה חיכיתי לפעם הראשונה שאמי תקנה לי חזייה.
זה היה ממש מזמן.. כמעט כל הילדות בשכבה שלי כבר לבשו חזיות, או לפחות
"גופציות", ורק אני, גבוהה ו...שטוחה.

לקח לי זמן להבין שאין מה למהר לגדול, והיום אני מעריכה את הימים של לפני
הפיכתי לאישה, את החופש, חוסר הדאגות וחוסר המגבלות...
אח, אם היה לי אז את השכל שיש לי היום...

כנשים יש לנו כמה שלבים במידות החזייה שלנו:
יש את החזייה הראשונה, את החזיות הנשיות יותר כשהמידה מתקבעת,
כשנכנסים להריון - החזייה הולכת וגדלה איתנו (וגדלה וגדלה...)
ואז מגיע שלב חזיות הנקה, ואחריו - חוזרים לחזיות "רגילות"
אבל
במידה החדשה - חזיות של אחרי לידה...

אשת מקצוע מהתחום סיפרה לנו כי 80% מהנשים
לובשות חזיות במידות לא נכונות.

איך יודעים שהחזייה הינה במידה לא נכונה?
אם החזייה חותכת את הגב, אם החזה "בורח" מהצדדים או מלפנים,
או פשוט אם הדבר הראשון שבא לך לעשות בסופו של יום הוא להוריד את החזייה...
חזייה במידה הנכונה צריכה גם להעניק תמיכה לחזה וגם להיות נוחה.
אחר כך, היא כמובן צריכה להיות יפה ולטעמך :-)

כמה עולה חזייה?
מחירי חזיות נעים בין אזור ה- 100 ש"ח ליותר מ- 800 ש"ח.
מחירה של חזייה אינו קשור ליופיו של המוצר כפי שסבורות נשים רבות.


האמת היא שמחיר החזייה תלוי באיכות החומרים, העיצוב, המותג והמידה. 

למה יש חזיות יקרות יותר?
חזיה יקרה יותר, בד"כ עשוייה מחומרים איכותיים וחדשניים
אשר עמידים לאורך זמן, היא תומכת נכון בגב מבחינה אורטופדית,
או שהיא נוצרה ע"י מותג מוכר, דבר המבטיח אחריות ובקרת איכות גבוהה
אפשרות נוספת הינה שהמידה אינה סטנדרטית וזה מייקר את החזייה.

מניסיוני (שכולל 18 שנים של לבישת חזיות...) יש הבדל עצום למראה עם כל בגד
כאשר מתחתיו מסתתרת חזייה מוצלחת במידה המתאימה לנו באמת.

ומה לגבי חזיות הנקה?
חזיות הנקה חשובות כדי לתמוך בחזה אשר גדל ומשתנה בתקופת הריון ואחרי לידה. נשים רבות מתלבטות האם לקנות חזיית הנקה בסוף ההריון, יחד עם שאלות נוספות הקשורות בהנקה כגון: האם אצליח להניק? כמה זמן אתמיד בהנקה ועוד.
כל צד בחזיית הנקה נפתח בקלות ומאפשר שליפת שד נוחה ומהירה. חזיות הנקה מעוצבות כך שלא ילחצו על השד ולא יגרמו לעצירת החלב.
את חזיות ההנקה קל בד"כ לפתוח ולסגור ביד אחת והן בהחלט יכולות לשמש אישה גם בתקופת הריון וגם בתקופה שלאחר הנקה.

החזה משתנה במהלך תקופת הריון ולכן מומלץ שלא לרכוש חזיית הנקה לפני חודש שמיני-תשיעי. לנוחותך, רשימת חנויות ואתרי אינטרנט המוכרים

וטיפ אחרון לאלו העומדות לפני לידה -
בערך 3 ימים אחרי לידה, החזה גדל ומרגיש כאילו עומד להתפוצץ.
לא צריך למהר ולקנות חזייה חדשה, מדובר בתופעה טבעית.
חכי עוד יומיים-שלושה והכל יסתדר.
גם ההורמונים יתאזנו מעט ותוכלי לבחור לך חזייה מתאימה לתקופה.

מסתבר שכיף יותר להסתובב עם המידה הנכונה...
חזיות הנקה בכל הארץ, בהנחת מועדון אמא.

תגובה 1:

שירי אמר/ה...

תודה על הכתבה. אני זוכרת שהסתכלתי במראה שלושה ימים אחרי לידה ולא האמנתי איזה חזה עצום יש לי! חבל שלא צילמתי את זה כי זה עבר לחלוטין...