יום שבת, 3 ביולי 2010

דברים שאסור לומר לאישה בהריון..דברים שאסור לומר לאמא...

5 דברים שלא כדאי לומר לאישה בהריון

אולי קצת יותר מ-5...

1. אז עוד כמה ימים הלידה?
(בזמן שאת בולסת פיתה, באמצע חודש רביעי)


2. הריון זה לא מחלה
אה, אז בטח לא אכפת לך שאקיא לידך את כל מה שלא אכלתי כבר שבוע


3. וואו, איזו גדולה את! איזו ענקית!
תודה, גם השמלה שלך מעולה, היא ממש מסתירה לך את התחת הגדול...


4. אני, בהריון שלי, עליתי רק 7 קילו. איזה עליתי, אפילו ירדתי במשקל!
אין תגובה.


5. יאללה, תצאי, תבלי, תכף לא יהיו לך חיים. הכל משתנה. זהו, נגמר
רעיון מעולה, אבל אין לי כוח לקום מהספה, ועכשיו גם ממש אין לי חשק לכלום.


6. בעלך/אמא/חברה "טובה": להזמין לך מים וסלט?
לא: פיצה משפחתית, זיווה, לחם שום, תירס (4) תביא חמוצים
וחריף ושישימו לי ביצה ורסק, וגם קולה ומגנום שקדים. תודה ממי.



7. יש לך בן נכון, רואים לפי הבטן?
לא ידעתי שאת הרנטגן
7.א. יש לך בת, נכון? אומרים שבנות לוקחות את כל היופי...
נכון, אומרים גם שבנות יכולות להיות ממש רעות, מוזר, לא?


5 דברים שלא כדאי לומר לאמא


1. בדקת אם הוא רעב? הוא בטח בוכה כי הוא רעב...

אוי טוב שהזכרת לי, באמת שכחתי להאכיל אותו כבר, בוא נראה –

20 דקות. מזל, מזל שהזכרת לי!


2. את בטוחה שהוא נושם עם החיתול הזה על הפנים?

לא, לא בדקתי את זה עשר פעמים בעצמי וכן, יש לי כוונה להפריע לו לנשום.


3. אז את לא מניקה? חבל... זה כל כך חשוב לתינוק

או: אז את מניקה כל כך הרבה זמן? זה בריא?

אז... כן, וכן. ואז... מי שאל אותך ?@!


4. כשהילד שלך קיבל מכה: די, מספיק לבכות, לא קרה כלום.

דווקא כן קרה, הוא נפל וקיבל מכה. על מי את מנסה לעבוד?!


5. את נראית נורא עייפה
יופי קולומבוס, אני לא ישנה כבר 340 ימים יותר משעתיים וחצי ברצף.
אגב, גם את נראית נפלא.


***אתן מוזמנות להוסיף עוד כמה יציאות טובות שמטריפות אתכן...

אין תגובות: