יום ראשון, 25 ביולי 2010

שבת שלנו - פארק בלאגן - אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון


חשבנו מה לעשות בשבת הזו. בא לנו לנסוע, אבל לא רחוק מדי... בא לנו שהילדות יפרקו מרץ ויראו מקום חדש, אבל שאנחנו נוכל לנוח קצת...
הסתכלתי באתר שלנו, של מועדון אמא, ומצאתי בפינת אטרקציות את פארק בלאגן, קיבוץ יגור.
בעלי היקר, מיד נלחץ: "זה נשמע לי בלאגן אמיתי... בטח מפוצץ באנשים.." ועוד מיני חששות שעולות בכל פעם שהמילה "אטרקציות" יוצאת מפי.
אבל לשם שינוי הייתי אני מזיזת החבורה (בשבתות אני בד"כ הופכת לגוש המתחנן לשינה וזמן בית של סידורים וכביסות..)
וככה מצאנו את עצמנו נוסעים, לא לפני ששכנעו את סבא מיקי ואת שני האחים הקטנים שלי (בני 11 ו-13) להצטרף אלינו לטיול.
 אספנו קצת נשנושים לדרך, שתייה קלה, קרם הגנה וכובעים לילדים ו...
יאללה באלגן!
 ולטובת כל מי שטרם ביקר בפארק בלאגן, הנה המסקנות והרשמים:
+ יש המון המון אטרקציות לילדים שמתאימות לכל גיל, ואפילו אנחנו ההורים נסחפנו בקפיצה על המתנפחים הענקיים, משחק מלך הסלים, ירייה בתותחי אוויר (3 קומות של תענוג, חוץ מהעובדה שצריך כל פעם לאסוף לבד את הכדורים).
בהחלט אפשר להעביר שם בילוי של יום שלם של כיף.
+/- אני לא בטוחה שהקטנה שלי (2+) תזכור את החוויה הזו לכל חייה, אבל היא בהחלט העבירה שם את הזמן בלי להציק ולהשתעמם ונהנתה מאד.
+ סבא מיקי נראה נהנה ופינות הישיבה בין כל המתקנים אפשרו לו זמן התמוגגות וצילום.
לא עמדנו בתורים ארוכים ולא הרגשנו בכלל שהפארק מפוצץ באנשים ודחוס. אני לא יודעת אם זה בגלל שלא היו מיליון אנשים או שיש פשוט מספיק אטרקציות לכולם אבל עובדה שהיו שם די הרבה אנשים ועדיין לא חיכינו המון בתור (חוץ מבבריכת הסירות) והיה מקום לכולם.
לבאים דרומה מת"א הנסיעה היא קצת ארוכה. אם אתם בדרך צפונה או אם הגעתם מכיוון צפון - זה קלי קלות ובהחלט שווה את הביקור.
אז מה יש ב- פארק בלאגן?
לקטנטנים -
חצר משחקים לפעוטות
בריכת סירות לפעוטות
רכבת הפתעות, פינת חי
מתנפחים מגוונים וענקיים
משחקייה סגורה וממוזגת שכוללת: ג'ימבורי, פינת מטבח, בריכת כדורים מספקת בהחלט, פינת מחשבי קומפי מגניבה, חדר לגו מ-המם, פינות יצירה ועוד...

באותו המתחם יש גם משחקי שולחן לגדולים (כדורגל-שולחן, הוקי שולחן וכו') ככה שאחרי שהתמקמתם עם פעילות לילדים, תוכלו להמתין להם בכיף בזמן משחק ו...במזגן!
לגדולים יותר יש -
טיפוס על "גשר הימלאיה" בגובה 4 מטר שמסתיים בשתי מגלשות ענק בגובה 6 מטר. בלי להשוויץ אבל בתי בת ה-4 עשתה את זה יד ביד עם אחי, אומנם בפרצוף מלא חרדה אבל עשתה את זה כמו גדולה :-)
נהיגה במכוניות מרוץ עם מנוע דיזל במסלול מרוצים אמיתי. האחים הגדולים שלי התלוננו שאין קרטינג אמיתי (מסתבר שהיה שם אבל כרגע זה לא עובד). בפועל הם עשו 4 סיבובים רצוף ויצאו מרוצים...
מתנפחים ענקיים ושווים לגדולים
מתחם כדורסל אתגרי, מתחם תותחי אוויר ענק, עמדות סוני פלייסטיישן ועוד...

כללי

אוכל - כמו בכל המקומות, האוכל הוא לא "גורמה" אבל כן סביר, זמין ונוח. את הארוחה הגדולה נסענו לאכול בבת גלים בדרך הביתה.
ניקיון - בהחלט קיים ומורגש

חנייה - בשפע
מחיר - 58 ש"ח לילד, 20 ש"ח למבוגר.
הנחת מועדון אמא: כרטיס מבוגר חינם כל השנה, 30% הנחה ביולי.
אנחנו חסכנו (4 ילדים ו-3 מבוגרים) - 68 ש"ח
 סה"כ התרשמות מפארק שעשועים בלאגןמומלץ בהחלט כשנוסעים לצפון
שיהיה שבוע נ-פלא!
עוד אטרקציות לילדים בהנחת מועדון אמא:
פארק הקופים, קיפצובה, אשקלונה, שביל התפוזים ועוד...

תגובה 1:

הצגות לילדים אמר/ה...

שלום לכותבת הבלוג. חייבת להגיב לכתבה ולומר שהיינו עם אחיינים שלי בפארק הזה. פארק מעולה, מלא בשמחה ואטרקציות לילדים, זה מה שבדיוק חיפשנו גם שהלכנו לשם :) הכי חשוב שהוא מלא בילדים, צחוק מתגלגל, התלהבות של הילדים הקטנים עוד יותר מוסיף לאווירה. חייבת לציין שמאוד ניהננו ובהזדמנות נבקר עוד!